Dag lief klein kindje…

Hallo, dag lief klein kindje 

Hoewel ik je nog niet ken 
Wil ik je graag vertellen 
Dat ik jou mama ben 

Ik wil je zo graag vragen 
wanneer kom je weer terug 
al drie keer kwam je bij me maar 
ook vertrok je weer heel vlug 

Je zult een goede reden hebben 
maar doe mij niet nog meer verdriet 
Voor jou ga ik door het vuur, dat weet je 
Je zal alles krijgen wat je verdient 

Ik blijf hier op je wachten 
Jij beslist het juiste moment 
Als je maar weet, lieve kleine 
Dat je meer dan welkom bent

Op 27 juli 2016 heb ik met 9 weken zwangerschap een curretage gehad, bij de 2de echo bleek dat er nog steeds geen hartje was. We hebben ook besloten om nu even een pauze te nemen om alles samen te kunnen verwerken.

*Beide gedichten zijn niet van mij, gevonden op internet*

2 gedachtes over “Dag lief klein kindje…

  1. Heel veel sterkte, weet wat je voelt zo oneerlijk allemaal he… ik ben 10 juli 2016 ons zoontje verloren met 17 weken zwangerschap… wij zijn verscheurd van verdriet.

Geef een reactie

