Broedkip 😉

Tja, zo voel ik me toch wel een beetje hoor 😊 Ondanks dat er bij lange na niet zoveel eicellen zijn als de vorige keer, is het toch het doel geweest om meerdere eicellen te ‘kweken’.

Maar goed, het resultaat van de echo vanmiddag: helemaal goed! Aan de linkerkant zaten er 3 tussen de 16 en 20mm, 1 van ongeveer 15mm en 4 onder de 10mm. Rechts zaten er ook 3 tussen de 16 en 20mm en nog eens 3 onder de 10mm. Baarmoederslijmvlies was al 12mm, en dat moet zo dik mogelijk zijn voor een terugplaatsing. De eiblaasjes van onder de 10mm zullen waarschijnlijk geen rijpe eicellen bevatten maar je weet maar nooit!

Vanavond om 22.00 heb ik de pregnyl gespoten want a.s. woensdag is de punctie al!

image

De pregnyl wordt gemaakt van hcg, het zwangerschapshormoon wat wordt verkregen uit de urine van zwangere vrouwen. Dit wordt verzameld door Moeders voor Moeders. Dankzij hun hebben wij al een prachtig kind gekregen! Dus als je dit leest en je bent zwanger (6 tot 16 weken), of je kent iemand, wijs haar dan op MvM. Ik, en vele wensmoeders met mij, zullen je eeuwig dankbaar zijn!

En nu back on topic: om half 9 negen moeten we ons melden, punctie staat voor 9 uur ingepland. En uiteraard moet Dominique na de punctie ook nog even zijn best gaan doen 😉. Het is allemaal weer heel spannend maar aan de kant ben ik er ook heel rustig onder. Ik heb nu echt zoiets van we zien wel hoe het loopt….

image

Geef een reactie

