De punctie!

We gaan nog even door met goede nieuws, er konden wel 21 follikels worden aangeprikt! Het viel me reuze mee, heb er weinig van gevoeld.

Nadat ik terug was in de wachtruimte moest Do het koffertje met de flesjes naar het Erasmus gaan brengen, waar hij tevens een potje moest vullen 😉 Moest daar ook even blijven wachten terwijl ze nakeken of alles goed was.

image

Ondertussen was ik aan het bijkomen, want ik reageerde nogal heftig op de verdoving/pijnstilling. Dus op het gemakje een licht ontbijtje naar binnengewerkt.

image

Toen Do weer terug was bleek alles in orde, ze hebben 14 eicellen gevonden! Ook Do z’n contributie was in orde! Nu lekker op het gemakje doen, veel rusten en veel water drinken omdat ik kans heb op overstimulatie. Zondag a.s. horen we of er embryo’s zijn ontstaan en dan is er ook een terugplaatsing, mits eruit bloedonderzoek blijkt dat ik dus overstimulatie hebt. Dan wordt alles ingevroren en wachten we een maandje.

Maar daar gaan we natuurlijk niet van uit!!

Geef een reactie

