Adem in, adem uit….

Zoals jullie wel weten inmiddels krijg ik morgen een punctie. Best een stressvolle periode geweest, zeker met die hormonen spuiten waar ik erg veel last van heb gehad. En dan krijg ik vanmorgen het volgende telefoontje:

UZ: Mevrouw, u komt morgen voor een punctie.
Ik: ja klopt.
UZ: volgens het contract met CZ worden de lab-kosten niet rechtstreeks aan ons betaald, kunt u morgen gelijk het voorschot van €2100 betalen?
Ik: wat zegt u???? Volgens mijn akkkoordverklaring (die jullie overigens hebben!) staat het erop dat de lab-kosten vergoed worden…
UZ: dat klopt ook maar die rekening gaat eerst naar u, volgens het contract met CZ. Wij willen zwart op wit dat dit direct aan ons betaald word anders zult u dat voorschot moeten betalen. Of de punctie annuleren….
Ik: zal CZ wel gaan bellen. Dus ik bel CZ en leg dat uit.
CZ: nee hoor mevrouw, ik snap niet hoe ze daar bij komen? Ik heb vanmorgen nog het UZ aan de lijn gehad en ik denk dat ze dat gewoon verkeerd hebben begrepen.
Ik: prima, maar wilt u dat even heel goed uitzoeken voor mij? Ik heb dat geld niet liggen en ik was ook niet van om af te zeggen. Dan heb ik 2 weken voor niks hormonen gespoten en jullie hebben heel veel medicatie voor niks vergoed…
CZ: ik ga er achteraan voor u mevrouw *heel irritant wachtmuziekje* Mevrouw bent u daar nog?
Ik: ja hoor ( waar zou ik anders wezen?!?!) CZ: het wordt gewoon vergoed, die rekening kan direct bij ons worden gedeclareerd.
Ik: *diepe zucht, 20 kilo lichter* Heel fijn mevrouw, zou u daar een bevestiging van kunnen mailen naar zowel het UZ als naar mij?
CZ: ga ik direct doen, heel veel succes mevrouw.

Dus met dank aan deze mevrouw gaat het gewoon allemaal door. Hopelijk, aangezien de akkoordmail nog niet bij hun is aangekomen…. Stress? Hoe kom je daar nou bij???? *adem in adem uit*

3 gedachtes over “Adem in, adem uit….

  1. Pfff… nou buuf, daar ben je mooi mee. Laten we hopen dat je morgen gewoon richting Gent kunt en dat alles gaat zoals je hoopt. Heel veel succes in ieder geval!

    -Loes-

Geef een reactie

